dell NBD zkusenosti ... ??

Serych Jakub Serych@panska.cz
Pondělí Prosinec 29 11:28:53 CET 2008

Servis u Dellu je v Praze (nevim jak jinde a jak vime, vse je o konkretnich
lidech...) naprosta spicka.
Mame od nich uz radove 200 PCcek a kolem 50 notebooku a je to opravdu vzdy
NBD. Jen jednou se nam zatim (za cca 2,5 roku zkusenosti) stalo, ze si
servisak nevzal vse potrebne a musel prijit jeste NBD toho prvniho NBD, co u
nas byl.

Notebooky resi na pohled dost brutalne, ale funguje to. Servisak prijde,
pozada o kus mista na stole, tam notase behem par minut "roztrha na kusy",
vymeni zpravidla cely board, behem dalsich nekolika minut to sesype zpatky
dohromady (jako spravny servisak vsechna kurvitka necha vevnitr takze mu
zadne nezbyde), necha podepsat papir a je tak max do pul hodiny, ale
zpravidla i za kratsi dobu hotovo.

Jakub Serych