K cemu je zeleny laser?

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pondělí Prosinec 29 00:05:15 CET 2008

to je prave vyhoda internetu, ze si clovek moze na bastlenie a pokusy
objednat nieco priamo od vyrobcu alebo z druhej ruky za rozumne peniaze.
Pokial by som si mal objednavat material na hranie od distributora
napriklad v nasom Ficolande, ktory z pochopitelnych dovodov nema nic na
sklade a predaju dve take zrkadla za rok tak to radsej pojdem sadit
kvety :-)
b.