Dobijeni autobaterie

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Neděle Prosinec 28 23:56:06 CET 2008


Ak to malo 16V, uz to nebol regulator. Aj tie mechanicke dokazali fungovat
:-)
Hoci uznavam, ze menej presne ako dnesne.


----- Original Message -----
From: "Ing. K.Prokůpek"


No, za komančů byly v autech elektro-mechanicke regulatory. Prach,
statisíce cyklů, ... no a pak už to neregulovalo jak mělo.
Osobně mám ozkoušeno na shades-105 , že když regulátor pracuje jen z
části, tak není problém mít palubní napětí 16-18V. Těch 16V to ještě
nějak akumulátor rozdýchá, ovšem pěkně to plynuje. 10minut to vydržel,
víc jsem nezkoušel.
Pak následovala koupě modernějšího regulátoru, již elektronika v SMT
provedení a celé jako modul. Napětí krásné a bez problémů.

Dnešní elektrické regulátory (Fe,Oct,Fab) zvládnou udržet regulovat
pěkně. Pokud ovšem se nenajde blbec který nevhodně zapojí zem svářečky
při opravě karoserie.

KPR




Milan Mlynarčík napsal(a):
> Pokial spravne funguje regulator alternatoru v aute, tak pri napati okolo
> 13,8V Pb akumulator nemoze byt prebijany.
> To je mi zas nejaka novinka.
>
>
>
>                                                 Milan  Mlynarčík
>
>
>
> ----- Original Message -----
> From: "Vláďa Anděl"
>
> Kdysi ještě za komančů jsem byl na školení od Akumy. Řešili tam problém,
aby
> baterka vydržela co nejdelší dobu přebíjení - protože v autě je trvale
> přebíjená.Tehdy se mluvilo o 600 hodinách, netuším při jakém napětí. Ta
> baterka se v autě musí po nastartování dobít i na kratších cestách.
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list@list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>
_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
Hw-list@list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list





Další informace o konferenci Hw-list