Dobijeni autobaterie

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Prosinec 28 22:34:17 CET 2008

Felicii bych z toho vynechal. Meli jsme ji doma sest let (od funglovky)
a baterie odchazeli jak na bezicim pasu - radove po 2 letech.

Pohasinani svetel na volnobeh je bezne pozorovatelnej jev na vetsine
Felicii.

V servisu jen poznamenali, ze ten regler muzou vymenit, ale ze i ten
novej bude pravdepodobne to same.

Radek Vicek