Dobijeni autobaterie
HW CNCnet.info
hwnews@cncnet.info
Neděle Prosinec 28 22:04:01 CET 2008
Regulatory jsou nastavene tesne pod plynovaci napeti coz je u klasicke
negelove baterie kolem 14.4V (6cl).
Jinak celkem souhlasim - baterie je kratkodobe pretezovana po startu,
ale ne napetove, ale proudove. Neni tam zadne omezeni nez odpory vedeni,
vinuti a baterie. Nicmene to dle meho ty baterie snasi celkem dobre -
jen zacnou plynovat bez ohledu na napeti.
Pak se to ale ustali na napeti regulatoru a proud zacne vyklesavat.
======================================================================
Radek Vicek
======================================================================
http://www.cncnet.info - problematika CNC a automatizace
http://www.jakjevenku.info - webová meteostanice
Milan Mlynarčík napsal(a):
> Pokial spravne funguje regulator alternatoru v aute, tak pri napati okolo
> 13,8V Pb akumulator nemoze byt prebijany.
> To je mi zas nejaka novinka.
>
>
>
> Milan Mlynarčík
Další informace o konferenci Hw-list