Dobijeni autobaterie

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Prosinec 28 22:04:01 CET 2008


Regulatory jsou nastavene tesne pod plynovaci napeti coz je u klasicke 
negelove baterie kolem 14.4V (6cl).

Jinak celkem souhlasim - baterie je kratkodobe pretezovana po startu, 
ale ne napetove, ale proudove. Neni tam zadne omezeni nez odpory vedeni, 
vinuti a baterie. Nicmene to dle meho ty baterie snasi celkem dobre - 
jen zacnou plynovat bez ohledu na napeti.

Pak se to ale ustali na napeti regulatoru a proud zacne vyklesavat.
======================================================================
Radek Vicek
======================================================================
http://www.cncnet.info - problematika CNC a automatizace
http://www.jakjevenku.info - webová meteostanice


Milan Mlynarčík napsal(a):
> Pokial spravne funguje regulator alternatoru v aute, tak pri napati okolo
> 13,8V Pb akumulator nemoze byt prebijany.
> To je mi zas nejaka novinka.
> 
> 
> 
>                                                 Milan  Mlynarčík



Další informace o konferenci Hw-list