Lepení železa v mrazu (nebo kolem 0 st. C)

Pavel Krafcik hw@pjk.cz
Neděle Prosinec 28 19:39:06 CET 2008

Díky za rady, ty duté nýty nejsou samotné dobré, ale zkombinuji to se
silikonem, čímž bych to měl utěsnit. Jen musí tento týden výjít slunce,
aby se mi to trochu ohřálo.

Ty nýty jsou dobré i z důvodu odolnosti. Občas dokáže sjíždějící sníh
slušně likvidovat překážky.

Pavel Krafčík