Jen taková perlička

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Neděle Prosinec 28 18:35:11 CET 2008

Já ti ji tedy doporucovat nebudu, ale mne zatim a jsem na P4 a tusim ty
take. Zatim mne z Alzy nezklamali.
Pokud mel prijet na posledni chvili, tak mi kuryr jeste pro jistotu volal na
mobil, jestli tam par minut pred koncem dodaci lhuty budu.
Ale jsou to jen moje zkusenosti z par dodani.
Jindra Polivka

Tak, zda-li pak víte kdo má nej...... kurýry v Praze?

18.12.2008 jsem si objednal naějaké drobnosti u Alzy (že prý je největší a
nejlepší ........). Zaplaceno online, doručení kurýrem (bylo to po 20.00 -
tedy druhý den mezi 11..16). Ty drobnosti jsem potřeboval na weekend ssebou
na chalupu. Odjížděli jme v pátek v 17:00 a 15 minut po odjezdu volá rychlý
posel, že je před barákem, ať si pro to jdu. Slušně jsem mu vysvětlil, že
jsem mimo Prahu a že má krapet zpoždění. Vynadal mi, že co s tím má jako
dělat a kdy to tedy chci doručit. Tož jsem řekl že pondělí dopoledne je dost
dobrý. Nebude to s rezervou, ale snad  to stihnu. V pondělí mě přestalo
bavit čekat už v 15:00 a zavolal jsem do Alzy. No tam mi vysvětlily, že
kurýr nemá co domlouvat a jestli to tedy mají doručir dnes. Opět jsem kývl a
zeptal se, zda mi můžou alespon garantovat doručení do 12:00.  Ale jistě
opáčila Hotline a já pln děsu začal čekat. Je 13:43, mám ho..o. jsem
nas...ej a přišel jsem o kšeftík za dvacet litrů (což představuje bratru
čtvrtletní almužnu od tohoto státu dánského).

Fak Alza je nej...., ale hlavně ať mi ji nikdo nedoporučuje

S pozdravem
Kosťa

PS: A že prý jsou Vánoce svátky klidu a míru