Re: Lepení železa v mrazu (nebo kolem 0 st. C)

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Neděle Prosinec 28 17:31:54 CET 2008

Nam nekolik takovych veci nalepili na barak silikonem (nevim jestli
bylo pod nulou, ale byla docela chladno :-)). Docela dobre to
drzelo, upadlo to az po zarucni dobe. Material je jakysi "titanzinek".

Ales Prochaska