Lepení železa v mrazu (nebo kolem 0 st. C)

Petr Simek psimek@jcu.cz
Neděle Prosinec 28 13:26:14 CET 2008

On Sun, 28 Dec 2008, Pavel Krafcik wrote:

> Zdravím
>
> mám problém. Potřebuji k jednomu Fe plechu na zdi domu přilepit
> plechovou součástku. Vařit se to nedá a letovat asi taky ne, protože je
> pod plechem dřevo. Existuje nějaké lepidlo pro venkovní použití,
> použitelné kolem 0 st. Celsia?

No vzit akusroubovak, vyrtat diru, vyrezat zavit. Takovy sroub - to je
lepidlo naveky :-) Ale mozna bych zkusil takove to PU lepidlo na drevo.
Ono mirne napeni takze vyrovna nerovnosti a roztaznost dreva mu taky
nevadi, ta pena drzi skoro na vsem i na zelezu. Kdyz je povrch vlhky
tak vic peni. Akorat to taky neni do mrazu, musel by jste to lepit kdyz
se to ohreje od slunicka nebo to ohrat. Trva to tak 2 hodiny nez zatuhne
aby se to nehlo a den nez se to muze zatizit.