Dobijeni autobaterie

Poller Martin knm@atlas.cz
Neděle Prosinec 28 11:47:13 CET 2008

Dobry den,

mam 5let starou autobaterii 70Ah, aktualne jsem na 25% kapacity. Potrebuji aby prezila jeste tuhle zimu, v lete koupim novou. Prave proto se mi ale nechce kupovat nabijecka, ktera stoji polovinu toho co nova baterie. Chtel jsem se zeptat jestli neni mozne baterii dobijet laboratornim zdrojem s maximalnim proudem 3A a regulovatelnym napetim? Ano vim, nabijet se ma proudem 0,1C, ale moje otazka je jestli nabijenim proudem 3A baterii nenabiji, znicim, nebo nabiji jen to bude trvat dvakrat tak dlouho?

Hezky den