Traktoristicka "sluchatka"

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Sobota Prosinec 27 20:15:38 CET 2008

Hezky vecer,

    mohla bych vypravet pohadku o jednom predstaveni s ohnicky a
strilenim. Vsechno bylo fajn, hlavni hrdinka dotlumocila uvod a pak
koukala, co se deje. No a potom stacil jeden jediny impulz a jeji
sluchove a rovnovazne ustroji jiz neni takove, jake byvalo. Do dneska
chodi na ORL, na infuze... Ale vypravet ji nemohu, asi by se zlobila.

    Proto mne vzdy desi, jak si lide zahravaji se sluchem. A co se obcas
clovek docte i v radioamaterskych casopisech, to je primo strasne.

    Kazdy sveho stesti strujcem, ale neda mi to neporadit. Ta vada tlumi
docela dobre, vyzkousene.

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz