Zobrazovani datovych struktur / parser

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Sobota Prosinec 27 01:13:36 CET 2008

Zdravim,
existuje nejaky programek na zobrazovani obecnych datovych struktur?
Moje predstava je, ze programu podvrhnu jak struktura vypada - tzn,
zadam jmena podbloku dat, jejich delku a jaky datovy typ ma pochopit a
on mi na oplatku po vlozeni bud bin dat nebo hexa retezce (moznost
volby) nejak "inteligntne" data zobrazi.
Spokojim se se statickou delkou celku i podbloku, tzn. nemusi
dekodovat delku dalsi casti z prevadenych dat (nicmene klidne to umet
muze :) ).
Datove typy: celociselne se znamenkem i bez (velikost pozna z delky,
celocislene typy by byly 2 - signed/unsigned), hex, string, unicode
string (nizsi priorita)
Win/lin je jedno. Do tech $20 bych snad i dal.

Staci i popostrcit, nejak me nenapada, co hledat.

Dik

Pavel Krejci