[OT] Zase satelit, bylo: Doporucte antenu na UHF TV pasmo?

Serych Jakub Serych@panska.cz
Pátek Prosinec 26 11:49:49 CET 2008

DVB-* se lisi kanalovym kodovanim. Zdrojove kodovani (MPEG) a slozeni
prispevku do multiplexu je pro vsechny shodne. Problem je, ze DVB-T je docela
slozite (signal modulovany QAM-64kou na neco pod 7 tisic subnosnych
prostrednictvim FFT). Nepochybne se na to casem budou prodavat chipsety jak
rohliky na krame, ale myslim, ze ted ta doba jeste neni a modulatory jsou
spise jen ve sferach profi zarizeni. I kdyz na druhou stranu jsem nekde na
netu videl nejaky projekt na modulator (ovsem pro normu 2k pouzivanou
napriklad v Britanii) realizovany pomoci chipsetu graficke karty.

Jakub Serych