Tak kdopak nam to poslal tenhle mail :-) ?

milan milan@bastl.sk
Pátek Prosinec 26 04:12:48 CET 2008

Navrh A P wrote:
> Je vseobecne znamym tajemstvym, ze O2 CZ ty stahovaci servery brzdi podle IP adres v urcite dobe spicky (tusim od 12 do 23h). Jinak staci se informovat a udaje si porovnat, pokud mate protichudne a podlozene informace, sem s nimi, ale proc bychom vam meli neco, co je jasne jako facka, dokazovat?

Pretoze mne tie vase tvrdenia jasne nie su. Ak nieco tvrdite, podoprite
to nejakymi faktami. Ja len pochybujem o vasich tvrdeniach. Nic viac,
nic menej. A chcem aby ste ich niecim podopreli. Napriklad linkom na
nejaky report alebo stranku ktora tie skutocnosti uvadza. To chcem tak
vela? To je vazne potrebne aby mi preto niekto nadaval do blbcov (vy
osobne nie, iny "diskuter")?  To co predvadzate ma k diskuzii skutocne
daleko.

Ja nie som expert na danu oblast - proste ma zaujalo vase odvazne
tvrdenie a chcel som sa dozvediet nejake fakty. No a dozvedel som sa
velky prd - pretoze  vam je vsetko jasne, netreba nic dokazovat, my sme
zlodeji - to vie predsa kazdy ...

Takze tymto sa hlboko ospravedlnujem, ze som si dovolil zapochybovat o
vasich slovach a slubujem, ze uz to nikdy neurobim.

Takisto sa ospravedlnujem ostatnym ucastnikom konferencie, ze som
vyprovokoval tuto sprsku blabolov.