Tak kdopak nam to poslal tenhle mail :-) ?

milan milan@bastl.sk
Pátek Prosinec 26 01:33:25 CET 2008

Tak to sa mi veeelmi paci, to "mohu, ale ne vam".  ...Nie, vase
vyjadrenie mi nestaci ....expertom ktori "vedia, ale nepovedia" neverim
ani slovo.

Takze veta "lide nebudou tak masivne tahat z rapidu a stale si menit
adresu, jako to delaji slovaci" sa ma citat "Slovensky telecom meni IP
adresu pri kazdom pripojeni, cim umoznuje ludom masivnejsie stahovanie z
rapidu". To znie logicky, mohli ste to povedat na zaciatku...

Milan