K cemu je zeleny laser?

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Prosinec 25 21:08:38 CET 2008

Shodou okolnosti zrovna u laseru urcenych k niceni zive sily nepritele az tak o zabijeni nejde, teoreticky by melo jit o docasne vyzareni, neco jako vojaky zacne vse palit a oni maji jedinou potrebu jit se chladit, nicmene podobne zbrane existuji jen jako demonstrator, k opracnimu nasazeni maji jeste daleko.

Jinak ale souhlasim, zasadne nenazyvame veci pravymi jmeny.