RE: Podvodný meil ?

Serych Jakub Serych@panska.cz
Čtvrtek Prosinec 25 16:56:02 CET 2008

Prostrednictvcim hlavicky onoho mailu zjistete, jaky SMTP server to odesilal.
Pokud Vas obvykly, pak je to zle a je treba se zacit znepokojovat. Pokud
nejaky SMTP uplne v tramtarii nebo dokonce nejaky bez reverzniho DNS, pak je
to bezne chovani techhle svinstev. Nekde si to vyhleda Vasi adresu a pak se
to snazi vystupovat Vasim jmenem. Obvykle se to cele odehrava v domenach na
vychod od civilizovanejsi Evropy.

Jakub Serych