Podvodný mail ?

brandejs brandejs@orlik.cz
Čtvrtek Prosinec 25 16:39:59 CET 2008

--

Ono je to opravdu na par vterin psani, podivejte se na odesilatele. Proste
nekdo vasi adresu pouziva na rozesilani spamu, nic vic. Adresy shromazdujou
nejaci roboti na webech, take proto se prilis nedoporucuje svou adresu na
webovych strankach uvadet v normalnim textovem tvaru.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "brandejs" <brandejs@orlik.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, December 25, 2008 4:19 PM
Subject: RE: Podvodný meil ?

Když už se tu o tom mluví... Mě dnes přišly 2, které si posílám sám sobě...
Ale kde je chyba? Jsem s NB připojen doma za NATem a FW v routeru přes ADSL
od Radiokom. Na NB jede
Outlook  (a AVG), jako odesílací (a v tomto případě i adresa příjemce) je
můj účet v práci, kde je to taky celkem solidně zabezpečeno. Kde jsem co
chytil? AVG nic nenašlo. Není něco
nového?

Daląí informace o konferenci Hw-list