Mini ITX - Intel D201GLY vs. Linux

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Prosinec 25 14:00:40 CET 2008

Já jsem nepsal, že kompilátor není součastí distribuce, napsal jsem pouze
to, že u klikacích distribucí NEBÝVÁ NAINSTALOVÁN. Pouhý zkopírování modulu
je spíš haluz, že to jelo, modul se musí kompilovat oproti aktuálnímu
kernelu, proto je třeba mít nainstalované i kernel-headers. Oboje zaručeně
je součást instalačního média a stačí to doinstalovat.
Někdo už dokonce psal, co k té kompilaci bude potřeba a jak ten modul
správně zkompilovat, stačí zapátrat o pár zpráv zpět...