RE: K cemu je zeleny laser?

kpr kpr@seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 25 12:04:02 CET 2008

To je sice norma, ale nejsem si jisty jestli to zohlednuje ohniskovou vzdalenost.
Dokazu si predstavit priklad i laser class I nebo II, ktery dokonale znici oko.
Stejne tak laser tridy IIIb s velkou divergenci nebo blizkym ohniskem, je na vetsi vzdalenost neskodny.

Samozrejme v pripade military laseru, ktere jsou chemicke a funguji v impulsnim rezimu, tak tady ani nejakou bezpecnost resit nemusime. Obavam se ze do nekolika milisekund by upalil celou hlavu. Ale to uz jsme odbocili od bezneho laseru, bezneho ukazovatka.

BTW. stavel tu nekdo vysokotlaky CO2 laser ?

KPR