Re: Jen taková perlička

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Úterý Prosinec 23 18:38:18 CET 2008

No jak jsem Alzu jeste nedavno chvalil, zacinam malicko svuj postoj
prehodnocovat - v lete jsem objednal pro tatu pamet do notebooku (meli ji
skladem), a protoze jsem byl u nasich na chate, zvolil jsem jako dopravu
PPL. Doruceni do dvou dnu, hmmm. Po dvou dnech jsem se zacal zajimat, kde ta
pamet je - pry nestihaji (dovolene) a jeste dnes ji budou predavat dopravci.
A zase par dnu nic... No zkratim to - trvalo DESET dnu, nez pamet predali
PPL, PPL ji dorucila do 24 hodin. Asi v PPL nemeli leto.

Druha - objednal jsem u nich na konci listopadu termotransfer fototiskarnu
(Canon Selphy 520, mimochodem fajn vec). K temto tiskarnam se prodavaji
fotopapiry 10x15 dvojiho druhu: Jedny klasicke, druhe se zadni stranou
prizpusobenou k popisovani a s predtiskem jako pohlednice. Moje polovicka se
pro ne nadchla, ze na tom budeme posilat PFka partnerum a podobne. Objednal
jsem tedy stovku papiru s predtiskem, prisla mi potvrzena objednavka s
uvedenym spravnym typem papiru, prijel kuryr, na fakture take spravny typ.

Balik jsem rozkuchal a co nevidim - byly tam ty bez predtisku. Rikam si, ze
to se stat muze, skladnik se prekouknul (nazev se lisi jednim pismenkem,
KP108IP vs. KP108IN), napsal jsem tedy do Alzy, jak to vyresit - byl jsem
ochotny prikoupit jeste jedno baleni tech spravnych, ale za predpokladu, ze
mi to oni -protoze chyba vznikla u nich- dodaji na sve naklady (samozrejme
ze slo spis o princip, nez o tech stopade na zuryra a dobirku). Vynatek
odpovedi si dovolim ocitovat:

"Bohuzel papiry KP108IP byli spatne naskladnene za KP108IN tudiz Vam ted
nemuzeme zaslat spravne.
Na vyber jsou 3 moznosti
1. moznost  Papiry od Vas na nase naklady odvezeme a bude Vam vystaven
dobropis a penize dany jako kredit pro pristi nakup u nas nebo zaslany na
Vas ucet
2. moznost papiry od Vas odvezeme a bude Vam vystaven dobropis a ihned jak
budou spravne papiry skladem budou Vam zdarma zaslany.
3. moznost jelikoz cena obou produktu je stejna ponechate si ty co Vam byli
doruceny."

Vzhledem k tomu, ze ty "spatne naskladnene" z nabidky nezmizely
nasledujicich par dnu, dovolil bych si o pravdivosti te prvni vety
pochybovat - v podstate vymysleli dobry zpusob, jak se zakaznikem vybehnout,
aniz by je to moc bolelo.

Dalsi vesti nakup prisel za ctrnact dnu, ale uz v Mironetu...

Pavel Kutina