Jen taková perlička

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Úterý Prosinec 23 14:28:22 CET 2008

Hezke odpoledne,

    Alza mi take hla zluci, ale veci uz jsou namontovane. Pry doruceni
do 48 hodin... objednavano v pondeli odpoledne, doruceno v patek
odpoledne...

    Jinak takove PPL ma bezvadne ridice. Volali mi z depa, kdy ze to
maji privest (super :)) No rekla jsem jim, ze odpoledne, protoze jsem v
praci v Decine. Nakonec mne ukecali, ze to privezou do prace.  Ridic
prijede, zavola ze je dole pred barakem. Prijdu a dostanu vynadano, ze
mne v baraku nikdo nezna (jak asi, kdyz v tom baraku delaji lide od CD,
CDC, DB, SZDC...) A pak mne dostal pozadavkem, ze chce penize PRESNE. Na
muj udiveny dotaz, proc mi rekl "Je to Vas balik, tak mate mit penize
pripravene"... Nastesti jsem do dala dohromady, ale vim, ze PPL uz nikdy.

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz