[OT] Zase satelit, bylo: Doporucte antenu na UHF TV pasmo?

Tomáš Pípal dargos@seznam.cz
Úterý Prosinec 23 12:17:51 CET 2008

DVB-T neni vyhra? Pokud se zemerime na ceske programy, tak je vyhrou a
krokem vpred.
DVB-T ma oproti satelitu celkove vyssi datove toky.
Treba TV Nova ma v Praze datovy tok vyssi 3Mbit/s na DVB-T
a satelitni TV Nova z Digi TV ma bezne dat. tok pouze 1 az 1,5MBit/s

Jak jsou na tom ostatni cesti poskytovatele? CS link a UPC.
Z doslechu vim ze jen o neco lepe nez Digi TV.