Testik na patek - kontrolka s led

Zdenek zdej@atlas.cz
Úterý Prosinec 23 12:02:19 CET 2008

Premyslim, jak podsvitit dvojvypinace. Nedelaji se s pruzorem. Kdyz uz
by se povedlo umistit LED dovnitr, jak ten pruzor udelat?

Vypilovat obdelnikovou diru do hmatniku nebude problem. Ale zaroven
vyrobit plexi cca 10x3 mm, ktere by presne licovalo, to uz s myma rukama
problem bude. :-) Takze uvazuju okenko zalít nejakou prusvitnou hmotou
(drive treba Dentakryl). Mozna by stacilo i nejakym lepidlem.
Nema nekdo napad?

Zdenek