[OT] lednice, spotreba

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Pondělí Prosinec 22 21:02:07 CET 2008

No nevim, ja tyhle cajky kupuju celkem ekonomicky, tzn. Ze v pripade potreby
objedu kramy a koupim to, co je v akci a nebo kdyz je to vyhodnejsi na netu,
a zatim jsem nikdy s zivotnosti problem nemel. Pracku mam nejakou BEKO za
7tKc, pere v prumeru kazdy den uz asi 2 roky a nezda se, ze by ji neco
chybelo. Zanussi za 8tKc slouzi uz 10 let, predloni jsem ji nechal nasim a
jen zalepil urvany knoflik, aby se nemusela zapinat strcenim do zasuvky. Ted
maji I nasi ARDO lednici ;-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jaroslav Lukesh
Sent: Monday, December 22, 2008 8:52 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] lednice, spotreba

No když pere jednou za týden, tak je to reálné.

Ale u nás, kde pereme 3-6x denně, je i malé číslo hned vidět jinak. Bohužel,

ani ta Boschka nevydržela s ložisky a je definitivně po ní.

Když tedy vezmu v potaz i cenu lepší pračky (nějakou whirpoolkou se nemá
cenu zaobírat, nevydržela by u nás déle než několik měsíců), která vydrží 2
a půl roku, tj. 4000 na rok a cenu neušetřené vody (2000 za rok) a energie
(?), vychází mi, že je pro nás asi lepší pořídit si vždycky úplně starou
kraxnu za odvoz.