Doporucte antenu na UHF TV pasmo?

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pondělí Prosinec 22 20:46:22 CET 2008

Antena na strese, kdyz ji nic nestini smerem k vysilaci je mnooohem
lepsi nez na pude nebo za oknem. O kolik, to nevim.
Doporucuju rozbocovace R2, R3 nebo R4:
http://www.omko.cz/index.php?pg=1l0&uid=3876378b8bb5a512&lg=cz&idm=katalog&sub=katalog&subidm=PRI&dbl1=id&dbl2=0&vw=0&vyr=0&subidm2=ROZ
Velmi dobrou zkusenost mam s domovnimi zesilovaci EMZED22 (neni
regulovatelny):
http://www.omko.cz/index.php?subidm2=DOM&uid=3876378b8bb5a512&lg=cz&idm=katalog&sub=katalog&subidm=PRI&vyr=0&dbl1=id&dbl2=0&vw=0
Vyse uvedene komponenty jsem instaloval mnohokrat a uz to tam je nekolik
roku bez jedine zavady a problemu. Preferuji vsechno s pripojenim pod
sroubek, zadne konektory.
Od stejneho vyrobce zesilovac regulovatelny EMZPREG22, ale ten neznam:
http://www.omko.cz/index.php?subidm2=ZES&uid=3876378b8bb5a512&lg=cz&idm=katalog&sub=katalog&subidm=PRI&vyr=0&dbl1=id&dbl2=0&vw=0
Dale zesilovace EMZPRU11, EMZPRU2, EMZSLUVU11 a EMZSLUVU21 na stejne
strance.
Napajet ty zesilovace muzete primo zdrojem s 3.5 mono jackem nebo po
koaxialu zdrojem s vyhybkou:
http://www.omko.cz/index.php?subidm2=NAP&uid=3876378b8bb5a512&lg=cz&idm=katalog&sub=katalog&subidm=PRI&vyr=0&dbl1=id&dbl2=0&vw=0

MH