[OT] lednice, spotreba

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Pondělí Prosinec 22 20:09:36 CET 2008

Nedávno jsem v jednom časáku četl, jak se energetická třída vypočítává u
myčky a byl na to celkem exaktní vzorec (který i zohledňoval velikost
myčky). Co  ale uvede výrobce v obchodě je věc druhá - viz odkazy na
webu nebo na stránkách PRE/CEZ.

Jinak lednička má nejnižší spotřebu když je naopak plná (samo když to co
v ní je je už vychlazené) a když je ve správně vlhké a teplé místnosti.

50Kc/rok? To je nějak málo ne - je v tom započítána i cena ohřevu vody atd.?

OH

--
Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |