Jaka je produkce CO2 na kWh?

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Prosinec 22 15:33:47 CET 2008

 22.12.2008, 15:23:00

Na m2 zemskeho povrchu dopadne cca 1.11 MWh slunecniho zareni rocne**.
Za predpokladu ze 1/3*** teto energije poslouzi k odparu vody, pak
stejne mnozstvi vodni pary jako Temelin**** vyprodukuje cca 95 km2
krajiny. Nejak se mi nepozdava, ze by zrovna tohle byl nejakej zasadni
pruser.

** jizni morava
*** bulharska konstanta
**** zjednoduseny predpoklad, ze veskere odpadni teplo jde na odpar