[OT:] Co na WiFi?

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pondělí Prosinec 22 13:12:41 CET 2008

Provider je Skynet a je to take WiFi. Na strese je nejake WiFi zarizeni
a z toho leze LAN. V PC je nastaveno ziskani adresy z DHCP. V predavacim
protokolu je napsana konkretni IP adresa, kterou dostava to PC.
Takze si myslim, ze router bude potreba. Nic dalsiho jsem nezkousel,
nejsem u toho a vcera nebyl cas.

Martin Hanek