Doporucte antenu na UHF TV pasmo?

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pondělí Prosinec 22 13:04:38 CET 2008

Ale jo, me STA nezajima. Tady se bavime o tom, co mame doma. Mame
sirokopasmove anteny na IV. a V. pasmu a domovni zesilovac. Nikam nic
nekonvertujeme. Tazatel se taky ptal na antenu pro DVB-T. Poradil jsem
mu kanalovou nebo sirokopasmovou a myslim, ze mu to s tim v pohode pojede.
U tech dovovnich rozvodu je ta konverze nejvetsi nestesti. Predpokladam,
ze se to konvertovalo kvuli tomu, ze kdysi TV nemely IV. a V. pasmo, ne?
Taky jsme meli konvertor na rakusaky. Nebo jakej byl duvod? Nakonec ve
III. pasmu zase toho mista tolik neni, aby se tam vsechny ty digitalni
kanaly vlezly.

Martin Hanek