Autodráha pro kluka 12 let

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Pondělí Prosinec 22 08:57:34 CET 2008

Nekde v supleti mame mame veliku drahu s klopenou zatackou, kterou tehdy
(pred cca 18 roky) vyrabela nejaka firma v Plzni. Jsou u ni auta Favorit, a
podle nich soudim, ze dnes je to tahle firma: http://www.autodraha-faro.cz/
Nevim o kolik pokrocil vyvoj, ale ja s ni byl docela spokojeny.
A ted koukam, ze tady v Brne mame: http://www.carrera.cz/  Pokud to jeste
pujde a budete chtit, muzu Vam s tim pomoci, mam to k nim kousek.
Vladimir