logovani COM komunikace, bylo: USB <-> COM (RS 232) a VISTA

Navrh A P navrhpcb@centrum.cz
Pondělí Prosinec 22 01:46:21 CET 2008

Jo to jsem zkousel jeste nez jsem sem psal, ten logger je nanic, obsadi natvrdo port :-( to je tak na nejake pasivni logovanio

nasel jsem XPort, ten je dobry treba pro GPS, jednu GPSku rozdvoji treba pro 3 programy

ale jakmile jsem pripojil jinou aplikaci (nevim, ais binarni data), tak to proste NEFUNGOVALO! (zkousel jsem ruzne rychlosti)

Chtel bych zkusit ten Null-modem emulator (com0com), nevite nekdo, zdali mi umozni z portu COM8 tento zduplikovat na COM7 (pricemz i na COM8 bude volny port)? A jak bez programovani, jen nejaky setup? Podobne (stejne) jako XPort, ale treba na lepsi (kompatibilnejsi) urovni.

Zduraznuji, ze jde o virtualni port a ze si jej tudiz nemohu vytahnout ven do jineho pocitace...