STEP DOWN

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pondělí Prosinec 22 00:41:53 CET 2008

Kdyz pominu nutnou vstupni a vystupni kapacitu ( bude nutna vzdy) tak
jsou dva ( tri) odpory, civka , kondik a dioda moc?
Mozna najdete nejaky MAXIM   primo na 5V bez tech odporu a mozna i s
interni diodou, ale  bez te civky to asi nepujde.
A ma cenu zaplatit nekolikrat vice za MAXIMa kvuli uspore  jedne diody a
dvou az tri  odporu??
Mozna by bylo vhodne uvest vstupni napeti a aplikaci kde to ma behat.