Micro-SATA konektor

Petr Dlabal dlabal@gmail.com
Neděle Prosinec 21 12:23:33 CET 2008

Hm, to je pravda. Kdyz uz jsme u toho, vzhledem k tomu ze jsem nevedel
ani jak vypada sata konektor na 3,5 tak netusim ani jak je to s vice
zarizenimi na sata, jestli musi mit kazde radic, nebo je vice zarizeni
poveseno na jednom... jestli je to takhle tak bych rekl ze to
podporuje teorii o jen chybejicim konektoru...