Swapovani??? Re: Jakyvybratharddisk500GB2.5"-SeagateneboWDC?Matenekdo?

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Neděle Prosinec 21 12:22:30 CET 2008

Dobry den,
VGA RAM se samozrejme mapuje do adresniho prostoru, ale pokud
nehrajete 3D hry, tak nema na RAM zadny podstatny vliv.

Mnohem lepsi bude, pokud s v task manageru zapnete zaobrazovani
vyuziti pameti u jednotlivych procesu (VM i fyzicke).

Jen me tak rychle napada, ze ve vistach je sluzba pro prednatohovani
souboru. Tato sluzba zabira bezne vice jak 1GB RAM.

	Slavek