OT: Aktualizace antivirus NOD32

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Neděle Prosinec 21 10:45:30 CET 2008

Puvodni zprava ze dne 21.12.2008 od Pavel Krafcik:

> používáte někdo NOD32? Mě nějak nefungují aktualizace, dost často
> NOD nenajde ani aktualizační server. Už je to tak vážné, že si toho
> všimly i WinXp a upozornily mě, už několikrát za poslední měsíc. Do
> té doby jsem NODu slepě věřil.

Mam NOD32 na vsech svych pocitacich vcetne serverove verze pro Kerio
Mail Server na serveru. Nemam problem, aktualizuje se vyborne. Mam
vsude nastaveno, at si vybere server automaticky.

Ale mel jsem problem s McAfee. Ten mam na serveru v tom KMS jako druhy
antivirus. Tam se mi kdysi nechtel aktualizovat ani automaticky ani
rucne. To by desny vopruz. Kdyz jsem presel na Windows 2008 Server,
tak to nastesti slo do sebe a uz to jede.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz