Micro-SATA konektor

Petr Dlabal dlabal@gmail.com
Neděle Prosinec 21 08:17:24 CET 2008

Tak to prasklo, ze 3,5 sata disk jsem nikdy nemel v ruce :-)
Nicmene, prestoze verim, ze jsou asi ty konektory stejne, tak na desce
je to v podobe jednoho konektoru se dvema skupinami (napajeni a data).
Jak se mi zdalo z ruznych obrazku, tak jsou deskach jen datove
konektory (a jeste k tomu prime) a napajeni jde jinudy zvlast. Ale v
tom ntb neni na kabely rozhodne misto.
Bude to neco takoveho
http://www.laptoprepairco.com/partpicture_LRCO.asp?ref=699&category=adapter
ale toto nevypada ze by bylo urcene k osazeni na desku pod 90 stupni.
Za ten tip kazdopadne diky.
PD