Nahravani videa?

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Prosinec 21 00:07:29 CET 2008

Uz jsem Vam jednou psal, ze jsem to odpoledne zkousel s WMM v. 5.1 a
nejakou levnou USB webkamerkou co tu mam ke Skype. Normalne si vyberu
zdroj videa (tedy tu kameru) a uz to frci.
Protoze zjevne neverite tak tady to mate barevne na bilem:

http://www.cncnet.info/work/wmm_usb.PNG

Zvolil jsem "Digitalizovat z videozarizeni".

Radek Vicek