Nahravani videa?

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Sobota Prosinec 20 20:27:34 CET 2008

Hezky vecer,

    ja pouzivam na nahravani striznu Magic Movie edit pro 14 ale to je
asi zbytecne delo. Ackoli jinak je to super program :-)

    Existuje i Free verze, ale nevim, jestli ta ma nebo nema dovoleny
vstup. Ja mam plnou verzi a ta umi nahravat snad za vseho. Dokonce i ze
strizny co jsem dostala od Pinaclu. Originalni program katastrofa, Magic
si s ni vi rady.

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz