logovani COM komunikace, bylo: USB <-> COM (RS 232) a VISTA

Navrh A P navrhpcb@centrum.cz
Sobota Prosinec 20 19:26:01 CET 2008

jenze jak jsem psal, jede to pres virt. port a tedy vystupem z PC je USB... V tomto pripade PL2303

predstavoval jsem si nejaky logger a analyzer typu wireshark :-) ale to asi nehrozi