humax a ovladani pres scart

DeeJay deejay@email.cz
Sobota Prosinec 20 18:56:14 CET 2008

- díky za neexistujici "PS " , nekdy se to muze hodit
- je skoda ze se modely tak rychle "protaceji " takhle uz ani bastliri po svete nestihaji udelat nejaky ty vychytavky , v dobach kdy bylo par modelu cehokoliv, se objevovaly ruzne upravene FW, dnes to v podstate nema cenu protoze do roka uz stejny model nekoupite.  Skoda

DJ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Josef Stengl
Sent: Saturday, December 20, 2008 5:31 PM
To: HW-news
Subject: Re: humax a ovladani pres scart

Flashování TV je celkem nuda, jako výroba interface k nahrávání když to děláte po šesté za měsíc, páč si ten váš někdo půjčil protože ho neměl. Napínavějši je zjišťovat, proč vám to, sakra, zase nenaběhlo když za deset minut dávají Simpsny.

Vývojový cyklus TV se zkrátil z roku na sedm měsíců, za těch pět let co jsem tam byl a stále klesá. Pak není čas na nějaké vyšperkovávání.
Modely se dělají tak že se vyrobí jedna deska, provedou se lokalizace pro evropu a asii a ameriku, je jeden soft se spoustou voleb a spousta různých panelů (obrazovek) a pak se to snaží udržet pohromadě.

Mizení PIP, konektorů je z důvodu, ano, správně, cena je vítěz.
On takový scart se drahá a rozměrná součástka, která zabírá drahé místo na plošném spoji. Dva tunery také něco stojí. A ceny klesají rychleji než se stačí snižovat cena. Plazmy si na sebe taktak vydělají a někdy i to ne.

S těmi dálkáči máte pravdu, to se vyvíjí v Japonsku, a asiati mají divný vkus.

P.S. Je libo servisní menu s tímto dálkáčem? Rozebrat a úplně v levo dole je slepé tlačítko. Zpřístupnit (potřeba nějaké vodivé gumy třeba z jiného dálkáče) složit a pak stisknout, pustit a pak číslo nula až 8. 6.7.8 bych nezkoušel, to první je EEPROM editor, když nemáte mapu,tak můžete TV znefunkčnit, 7 je Factory mode, to bych také nedělal a osm je selfcheck, to bych udělal když zmáčknete tu sedmičku. Pozor, přepíší se uživatelská nastatavení. Ale je to celkem k ničemu, jen kdyby vám šel obraz šejdrem, nebo zlobil jas, barvy.

PPS. P.S. jsem nikdy nenapsal.
ced