logovani COM komunikace, bylo: USB <-> COM (RS 232) a VISTA

Tomas Chvatal tchvatal@ezop.cz
Sobota Prosinec 20 15:42:47 CET 2008

Ja na to pouzivam AccessPort.
Ale na Vistach jsem ho nezkousel.
http://www.softhypermarket.com/AccessPort-download_25440.html

s přáním hezkého dne
Tomáš Chvátal
EZOP Praha s.r.o.
tel./fax.: 257320853
tel.: 257320555
tel.: 257320403
www.ezop.cz
tchvatal@ezop.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "Navrh A P" <navrhpcb@centrum.cz>
Komu: <hw-list@list.hw.cz>
Odesláno: 20. prosince 2008 3:01
Předmět: logovani COM komunikace, bylo: USB <-> COM (RS 232) a VISTA

chtel bych se v teto souvislosti zeptat, jakou aplikaci mohu ve viste
logovat (ukladat ,analyzovat) komunikaci na COM? At jiz na fyzickem nebo na
virtualnim (PL2303, FTDI, jiny)?

Zkousel jsem nekolik programu, od fy HD a i jine ale ne a ne, kdyz jsem
nejprve spustil logovani, tak se zamknul port a zajmova apliakce nenasla
zarizeni, kdyz to bylo naopak, zase se nespustil logovaci, sledovaci soft...

Restartovat Vindows se mi nechtelo :-((( nevim, ty utility to nevyzadovaly,
ale cekal bych, ze se nejaky lowlevel driver napichne na API Windows a bude
proste paralelne logovat,

MATE NEKDO REALNE POZNATKY Z TETO problematiky?