logovani COM komunikace, bylo: USB <-> COM (RS 232) a VISTA

Navrh A P navrhpcb@centrum.cz
Sobota Prosinec 20 03:01:24 CET 2008

chtel bych se v teto souvislosti zeptat, jakou aplikaci mohu ve viste logovat (ukladat ,analyzovat) komunikaci na COM? At jiz na fyzickem nebo na virtualnim (PL2303, FTDI, jiny)?

Zkousel jsem nekolik programu, od fy HD a i jine ale ne a ne, kdyz jsem nejprve spustil logovani, tak se zamknul port a zajmova apliakce nenasla zarizeni, kdyz to bylo naopak, zase se nespustil logovaci, sledovaci soft...

Restartovat Vindows se mi nechtelo :-((( nevim, ty utility to nevyzadovaly, ale cekal bych, ze se nejaky lowlevel driver napichne na API Windows a bude proste paralelne logovat,

MATE NEKDO REALNE POZNATKY Z TETO problematiky?