USB <-> COM (RS 232) a VISTA

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Pátek Prosinec 19 18:43:35 CET 2008

Sehnat převodník COM na USB (a zpět) je celkem jednoduché, ale nemohu
nějak najít žádný, který by měl deklarovanou podporu Windows Vista x64.
V pražské GM mi stále slibují, že ho objednají ale nic se neděje, tak
jsem s díval i jinde, ale bezúspěšně.

Mělo by to mít na jednom konci USB a na druhém 9 pin COM port a ve Win
se to hlásit jako třeba COM2. Stačí jen podpora TX a RX a rychlost 57600
- mám to na výpis debug hlášek při vývoji AVR. Ideálně cena v řádu
stokorun a prodej v Praze.

OH

--
Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |