Jak na plynovy kotel, nebo jaky kotel vybrat, dalkove rizeni po IP nebo GSM

robo robo35@zoznam.sk
Pátek Prosinec 19 17:52:17 CET 2008

odpoved v texte:

----- Original Message -----
From: "Navrh A P" <navrhpcb@centrum.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, December 19, 2008 6:01 AM
Subject: Re: Jak na plynovy kotel, nebo jaky kotel vybrat,dalkove rizeni po
IP nebo GSM

a na kolik ta sranda prisla?
*samotny modul ISM1 stoji ~6kSk, v zavislosti od predajcu; ide o to, ze wolf
ma aj male kotle vybavene eBUSom, ktory sa da prostrednictvom prevodniku
pripojit/ovladat na net; cena kotlov zavisi od viacerych faktorov, treba sa
spytat u distributorov (ja nim nie som), vo vseobecnosti je cena zavesnych
kondenzacnych kotlov vyssia

tak jaky (kond.) kotel je dobry, junkers, wolf, predrazeny nerezovy geminox?
*tak na tuto otazku sa odpoveda velmi tazko, neviem, lebo ostatne kotle
nepoznam; ak budete mat "stastie" na "odbornu" montaz budete nadavat na
lubovolnu znacku

robo