OT: PPL

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Prosinec 19 16:54:24 CET 2008

Ja zacinam mit navaly z dorucovani GP.

Maji mi privezt celkem 4 baliky. Prvni mi dorucovali tim zpusobem, ze mi
zavolal sofer cca v 15h. Pry kdy budu doma. Rikam no az po 17h. On v
klidu opaci, ze to ne, protoze on uz je na ceste ke me a bude tam za 10
minut. Takze jsem jel radeji na depo (balik tam byl az po 18h) - 18km
najeto.
Dnes to same. Takze dalsich 18km.

Nechapu (teda chapu) kdyz stejne volaji, proc nezavolaji rano a
nezeptaji se kde me zastihnou a v kolik.

Zrejme budu mit asi na depu nejaky delsi proslov. :-(

Radek Vicek