Swapovani??? Re: Jaky vybrat harddisk 500GB 2.5" - Seagate nebo WDC?Mate nekdo?

Zuffa Jan ZuffaJ@cgc.sk
Pátek Prosinec 19 14:48:15 CET 2008

Page file nahraduje predsa fyzicku pamat, nie virtualnu.

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Navrh A P
Sent: 19. decembra 2008 12:53
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Swapovani??? Re: Jaky vybrat harddisk 500GB 2.5" - Seagate nebo WDC?Mate nekdo?

TO MAM JAKO NA VISTE VYPNOUT SWAP, __A_JAK__? Vzdyt oto za chvili zacne hlasit "Malo virtualni pameti" i kdyz fyzicke bude dost...

Samozrejme vzdy prvni co udelam je nastaveni pagefile na konstantni velikost, aby nefragmentoval, ovsem na Viste uz poradne nejede PageDefrag a tedy defragmentovat pagefile a hyberfil nelze (jdou jim defragmentovat jenom registry) - vi nekdo jak na to, jinak nez __reinstalaci_Vist__? :-))