Sklokeramicka varna deska, novy sporak, IN?

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pátek Prosinec 19 13:30:30 CET 2008

Ale jiste, ze muze. Kdyz si nastavite vysokou teplotu (pripadne vysoky
vykon pro danou soustavu hrnec-napln), tak to pripalite.
Ale u indukce proste mate moznost nastavit omezeni teploty. U plynu
mate proste smulu.
Marek