Sklokeramicka varna deska, novy sporak, IN?

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pátek Prosinec 19 13:19:36 CET 2008

Jeste i o to kdyz je mensi hrnec nez hrejici plocha. U indukce hreje
proste dno. Date maly hrnec - hreje male dno. U sklokeramiky date maly
hrnec - hodne tepla se vyzari pres nezakrytou oblast hrejiciho
elementu. Za dalsi u sklokeramiky nejakou energii naakumuluje (a
pripadne bokem vyzari) ten material kolem.
Jinak moje draha polovicka si indukci nemuze vynachvalit, zvlaste u
jidel, ktere se dlouho vari (omacky, zeli, lusteniny - proste kdeco).
U plynu u toho musela stat, furt michat, proste vopruz. Na indukci
tomu nastavi teplotu pod bodem varu (nebo tak prave na bod varu) a jde
si po svych, akorat to treba po hodine navstivi (vetsinou jen pro
dobry pocit, pripadne pro doliti vody)

Marek