Kompenzace kapacity koaxu

"Ing. K.Prokůpek" kpr@seznam.cz
Pátek Prosinec 19 08:40:33 CET 2008

Takto jsem to měl v první verzi, měření proudu nebylo za gebnerátorem,
nýbrž mezi virtuální nulou a záporným napětím. Bohužel operační
zesilovač co tam byl, tak způsoboval jednak svody a jednak pomáhal
kmitat všemu ostatnímu. Zatlumit a filtrovat to šlo, bohužel zase na
úkor nečekaných fázových změn a něčeho co jsem nedokázal kompenzovat
matematicky.

Mohu říct že to opravdu není triviální, projevuje se opravdu všechno zlé
co existuje :-)

KPR